Aplicatia mx-CREDIT oferă utilizatorului posibilitatea de a ţine evidenţa contractelor de credit şi de a oferi situaţii clare referitoare la derularea acestora prin rapoartele specifice.
In prezent rezolva problemele conforme Ordonantei de urgenta privind vanzarea spatiilor proprietate privata a statului sau a unitatilor administrativ-teritoriale, cu destinatia de cabinete medicale, precum si a spatiilor in care se desfasoara activitati conexe actului medical.
Funcţionalităţi:
- introducere / modificare / listare contracte in lei sau in devize;
- administrarea utilizatorilor si a drepturilor lor la module prin parole, supravegherea utilizatorilor conectati;
- calcul automat rate respectiv dobanda aferenta ratelor;
- emitere automata de facturi aferente ratelor;
- calcul majorari;
- posibilitate introducere plati anticipate cu recalcul de sume;
- posibilitate modificare dobanda cu recalcul sume;
- incasari facturi emise;
- rapoarte specifice: facturi emise, incasate, neincasate, fisa client, plan rambursare credit,etc...;
- jurnalizare;
Descarca PDF