Aplicatia mx-CREDIT oferă utilizatorului posibilitatea de a ţine evidenţa contractelor de credit şi de a oferi situaţii clare referitoare la derularea acestora prin rapoartele specifice.

In prezent rezolva problemele conforme Ordonantei de urgenta privind vanzarea spatiilor proprietate privata a statului sau a unitatilor administrativ-teritoriale, cu destinatia de cabinete medicale, precum si a spatiilor in care se desfasoara activitati conexe actului medical.

Funcţionalităţi:

  • introducere / modificare / listare contracte in lei sau in devize;
  • administrarea utilizatorilor si a drepturilor lor la module prin parole, supravegherea utilizatorilor conectati;
  • calcul automat rate respectiv dobanda aferenta ratelor;
  • emitere automata de facturi aferente ratelor;
  • calcul majorari;
  • posibilitate introducere plati anticipate cu recalcul de sume;
  • posibilitate modificare dobanda cu recalcul sume;
  • incasari facturi emise;
  • rapoarte specifice: facturi emise, incasate, neincasate, fisa client, plan rambursare credit,etc...;
  • jurnalizare;

Descarca PDF