Aplicatia mx-ALOCS rezolva problemele conform Legii nr. 277 privind alocaţia pentru susţinerea familiei
Funcţionalităţi:
introducerea / modificare / ştergerea / listarea dosarelor pentru acordarea alocaţiilor complementare şi de susţinere, cu toate informaţiile necesare (membrii, venituri, acte la dosar)
listarea referatelor şi a deciziilor date de primar privind acordarea alocaţiilor complementare/susţinere;
emiterea/listarea deciziilor de suspendare, modificare, repunere în plată, încetare a dosarelor de alocaţii complementare/susţinere;
istoric dosare, de la anchetare până la închidere;
listare borderou plăţi, precum şi listare stat de plată şi centralizator, generarea fişierelor PDF , DBF corespunzătoare PrestAJ;
modul pentru editare şi actualizarea conţinutului deciziei, depoziţiei şi referatului;
modul de raportare situaţii centralizatoare privind acordarea alocaţiilor complementare/susţinere, cu selecţii multiple;
salvări / restaurări bază de date, iniţializare lunară, cu operaţii specifice;
parametrizare aplicaţie, pentru funcţionare optimă în orice primărie/DAS din ţară;
posibilitatea definirii unor rapoarte specifice (personalizate) de către administratorul sistemului, accesibile tuturor utilizatorilor si de pe toate staţiile în cazul lucrului în reţea