Aplicatia mx-AJUTSOC rezolva problemele conform Legii 416/2001 privind venitul minim garantat.
Funcţionalităţi:
introducerea / modificare / ştergerea / listarea datelor care sunt necesare pentru a completa dosarele: persoanele, veniturile persoanelor, informaţiile privind starea persoanelor, numărul de porţii la cantina de ajutor social, alte informaţii pentru persoane sau dosare. Calculul sumelor cuvenite se face automat.
se asigura si managementul dispoziţiilor aferente dosarelor: emitere, listare, listarea comunicărilor.;
istoric dosare, de la anchetare până la închidere;
modul pentru editare şi actualizarea conţinutului deciziei, depoziţiei şi referatului;
listare borderou plăţi, precum şi listare stat de plată şi centralizator, generarea fişierelor PDF , DBF corespunzătoare PrestAJ;
generarea anexelor şi fişierelor DBF privind Contribuţiile de asigurare de sănătate, coasiguraţii şi centralizatorul;
modul de raportare situaţii centralizatoare privind acordarea ajutoarelor sociale, cu selecţii multiple;
salvări / restaurări bază de date, iniţializare lunară, cu operaţii specifice;
parametrizare aplicaţie, pentru funcţionare optimă în orice primărie/DAS din ţară;
posibilitatea definirii unor rapoarte specifice (personalizate) de către administratorul sistemului, accesibile tuturor utilizatorilor si de pe toate staţiile în cazul lucrului în reţea